Maradj otthon, légy kreatív velem!

decorka

Csomózott párna

2012. november 23. - Annamone

[gallery]

 

Villámgyorsan---Csomózott párna.  következőben a hozzávalókat is a technikát is megmutatom:). Nem kell mást csinálnod, csak a képen látható párna-alkatrészeket összecsomózni és már kész is. Én raktam bele egy csavart, gombos díszítést is varrtam az elejére, no de ki ne örülne egy monogramos, vagy kedves mintának:)

A bejegyzés trackback címe:

https://decorka.blog.hu/api/trackback/id/tr415241512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

decorka 2012.11.23. 11:03:20

Nem kell mást csinálnod, csak a képen látható párna-alkatrészeket összecsomózni és már kész is. Én raktam bele egy csavart, gombos díszítést is varrtam az elejére, no de ki ne örülne egy monogramos, vagy kedves mintának:)
süti beállítások módosítása