Maradj otthon, légy kreatív velem!

decorka

Szia, Anna vagyok!

2020. április 29. - Annamone

Anna vagyok, 12 éve tanítok művészeti tárgyakat: rajzot, festészetet és grafikát. Tanítottam óvódástól egészen a felnőttig szinte minden korosztályt. Sok év alatt, jó pár bevált művészeti technikai ötlet gyűlt már össze a tudástáramban, amit most szeretnék veled megosztani. A kézműves játékos technikákat is imádom, ezért 2014-ben elindítottam a Decorka Facebook oldalát, amit most egy csoporttal bővítettem.

Gondolkodtam, a tanítás mellett hogy is segítsek neked, így megszületett a Decorka blogom, ahol bővebben írok a kedvelt művészeti technikáimról. A Decorka Facebook oldalamon továbbra is friss és aktuális posztok lesznek. A Decorka blogomra legalább heti rendszerességgel érdemes benézned, mivel itt részletesebben mutatok majd be egy-egy technikát neked. Mindezek mellett  elindítok egy rajzórát is, ahol nyomon követheted, ahogy egy 11 éves kislányt rajzolni tanítok. Minden óra anyagát felteszem a blogra, hogy ha szeretnéd, te is velünk tudja fejlődni és ügyesedni.

A blogomon időről-időre újabb meglepetésekkel készülök, úgyhogy remélem hamarosan találkozunk:

Decorka Annadecorka_anna.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://decorka.blog.hu/api/trackback/id/tr3915649192
süti beállítások módosítása